Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Agnes Wille - WaarBenJij.nu Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Agnes Wille - WaarBenJij.nu

Rotorua

Door: Aggiefaraway

Blijf op de hoogte en volg Agnes

15 December 2011 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Lieve mensen,
Iedereen bedankt voor de lieve reacties, leuk!! als eerste voor Rob: mijn gebruikersnaam is wel mijn telefoonnummer dus als 'ie dat niet pakt weet ik het ook niet, geen streepje ofzo er tussen gewoon achter elkaar. Als het niet lukt, pech gehad, geen ramp. En dan Rotorua, de R staat op dit moment duidelijk voor Regen, Regen en nog eens Regen, jeetje mina.. we hebben sinds we in Nieuw Zeeland zijn nog geen zonnestraal gehad. Veel excursies gaan niet door vanwege het slechte weer dus Harriet, bedankt voor de tip maar nix geen raften hier :-( Ik heb zelfs vanmiddag een regenbroek gekocht hier, MAAR.. genoeg geklaagd, het is nog steeds heel gezellig in de groep en de accomodaties zijn echt heerlijk luxe. En over de Maori-show gesproken, als ze hier beschuit zouden hebben zou ik graag met 1 of 2 van die Maori's een beschuitje hebben gegeten, maar je mag ze niet aanraken hè ;-) Uiteraard heb ik ook alweer op het podium gestaan en volgens de groep zag het er erg 'natuurlijk' uit! Verder vanmiddag wezen liften naar het park met Mayke. Stopt er een leuke vent, wij: 'we want to go to the park', hij kijkt ons al zo aan van: zijn jullie wel helemaal wijs om in dit weer in een park te gaan lopen... en wat blijkt, we staan gewoon ad verkeerde weg te liften, haha.. uiteindelijk zijn we er gekomen en eind van de middag in thermale baden bijkomen en heerlijk warm worden. Vanavond weer thais gegeten met bijna de hele groep, morgen weer met ons bussie op pad, gelukkig een iets minder lange reisdag, ik geloof een halve dag maar ben de hele beschrijving van de reis kwijt dus laat me elke dag min of meer weer verrassen. Alhoewel sommige groepsleden exact weten hoe laat, hoe ver, waar we naar toe gaan, etcetera, ook heel handig!
Al veel foto's genomen maar geen mogelijkheid om er wat te plaatsen, helaas maar dan heb ik ook nog wat om te laten zien thuis, het zijn in ieder geval veel foto's in regenpak en vrij mysterieuze, mistige foto's :-)

• 15 December 2011 - 09:45

Sanni:

Hmm, wat een pech zeg met die regen...wordt later vast beter! Zelfs in Nelson, de warmste plek, is het hommeles, noodtoestand uitgeroepen zelfs daar in de omgeving Abel Tasman N.P., dus wees maar blij dat je nu nog in't noorden zit! Als jullie daar zijn, is het vast allemaal weer beter!

En hier is het ook prut, dus geniet!! Van de mensen (mannen), de schapen en de mooie landschappen!! dikke kus!

• 15 December 2011 - 09:48

Dees:

Hai lieverd, ik wens je wat zonnestralen toe...
    dikke kus xxx

• 15 December 2011 - 10:15

Marjèn:

heerlijk om je verhalen te lezen!
    Wel jammer dat je de lekkere dingen niet aan mag raken. Er moet wat te wensen overblijven, niet waar?
    En......... na regen komt er ALTIJD zonnenschijn.

Ik blijf je volgen.

Liefs Marjèn

• 15 December 2011 - 10:47

Corné:

Je kunt van alles plannen, maar niet het weer. Dat overkomt je.
    Voor zover ik je een beetje ken, ben je niet zo gauw uit het veld te slaan, dus geniet je toch van alles wat je meemaakt. En zo hoort het ook.
    Leuk dat je je belevenissen met ons wilt delen.
    Ik blijf ze lezen.

• 15 December 2011 - 11:59

Monique:

Super! Geen spijt dus van het avontuur ....Lekker blijven genieten! Heel veel plezier en dikke X

• 15 December 2011 - 12:25

Nieske:

Hé vakantieganger, wat jammer van het weer.We hebben een druk bezochte kerstborrel gehad, erg gezellig. monic was helaas ziek, dusssss.
    Vanavond gaan we gezellig naar Hedon. Ik hoop dat het weer nog wel omslaat voor jou. Nou tot het volgende reisverslag, het is net of je niet weg bent zo. Hou het rustig hé.

• 15 December 2011 - 12:34

Harriet:

Met koud en regenachtig weer zijn die thermale baden extra lekker! Gokje, volgende stop is Taupo? Gisteren met Sandra geborreld en uitgebreid over onze ervaringen in N-Zeeland gepraat.......leuk om weer eens herinneringen op te halen.....Geniet ervan, de zon gaat vast binnenkort wel schijnen! (Hier niet iig, maar we schijnen ook vrijwel zeker geen witte kerst te krijgen)

• 15 December 2011 - 14:56

Alfons:

Hoi, goed om te horen dat je het goed naar je zin hebt in down under.
    Blijkbaar is het ook geen weer voor de schapenboeren, je laat toch wel weten als je een knapperd hebt gevonden.

Geniet ze, Alfons

• 15 December 2011 - 15:25

Rob&Silly:

Hello MBBS(WR) = with raincoat ;-)
    inmiddels beginnen wel toch wel beetje behoorlijk groenig te zien (van jaloersheid) en dat weer, wie bint nie van suukr maar inderdaad wel jammer...dan was het gewoon perfect geweest. Ik zal onze Gambiaanse vriend vragen of hij wat zon jullie kant op wil sturen!!
    Mocht je die lekkertjes echt niet aanraken?? Zijn die tekeningen met houtskool gezet dan? zodat het vervaagt als je ze aanraakt, hihihi
    Hier is het ene storm na de andere. Over een 2 uurtjes is het paarse jaarfeest! ben benieuw...Heel veel liefs en knuffels enz...R&S :-X

• 15 December 2011 - 15:26

R&S:

die smiley moest een kussende zijn !!!
    :-*

• 15 December 2011 - 21:12

Rob:

Nou je zussie was me voor, we zijn zeker jaloers op je maar ja nu nog even wat mooi weer naar je stralen en dan komt alles goed. Ps je had het over de verkeerde weg of stond je aan de verkeerde kant omdat je vergeten was dat ze links rijden ipv rechts hi hi.... Groetjes je zwagertje

• 16 December 2011 - 10:35

Harriet:

Ik was harrie in de warrie....dat black water rafting is in Waitomo....in de grot met gloeiwormpjes