whaaaa... HANGGLIDEN IN QUEENSTOWN - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Agnes Wille - WaarBenJij.nu whaaaa... HANGGLIDEN IN QUEENSTOWN - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Agnes Wille - WaarBenJij.nu

whaaaa... HANGGLIDEN IN QUEENSTOWN

Door: Aggiefaraway

Blijf op de hoogte en volg Agnes

28 December 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Jiehaaaa... ik heb het geDAAN, uurtje geleden van een berg af wezen hanggliden, sjeeee, wat spannend maar WAT gaaf ook! Gisteren in de bus inventariseerde Evelien (reisleidster) wie wat wilde gaan doen in Queenstown en hanggliding staat al eventjes op mijn bucketlist dus ik dacht: Ik doe het gewoon! Ellen wilde ook wel dus met z'n 2-en opgegeven en toen begon men over de verzekering, tja.. helemaal niet bij stil gestaan dus ik gisteravond nog gebeld naar Interpolis, m'n reisverzekering.. ik citeer:"Dus als ik het goed begrijp wilt u van een berg af rennen de lucht in en vraagt in hoeverre u daarvoor verzekerd bent?" Ahum, ik dacht toen zelf ook even, waar begin ik aan? Maar vanochtend was het dus zover, eerst een half uur vantevoren bellen of het door ging en we kregen een 'GO' dus in een busje met 7 man de berg op en ik kreeg Augusto uit Chili als intructeur. Een oue, ervaren rot, zo gek als een cent, staan we klaar om te gaan, zenuwen gieren door m'n keel, zegt 'ie ineens: "Oe, I've hurt my back", hij had blijkbaar een verkeerde beweging gemaakt, daar sta je dan, ik kon niet meer terug en hij had zoiets van: "ah, it's alright, we go". Ik dacht: ach.. het is net zo'n gek als Rob en die vertrouw ik ook blindelings, niet dat het een grap was hoor, die rugpijn, maar OK verstand op nul en gaan met die banaan! Van 1100 mtr. hoogte naar benee. Geen mogelijkheid om zelf foto's te nemen, daar zorgen hun voor + een heel mooi filmpje, op USB stick. Tsja... het kost allemaal wat maar dan heb je ook een one live time experience zeg ik maar. Een aantal foto's kan ik er dus al op zetten, erg gaaf :-) Het filmpje show ik uiteraard graag thuis! Maar nu is het wel gedaan hoor met al die adrenalinestoten en met de centjes, haha... Ik ga heerlijk bijkomen vanmiddag, ben nog helemaal high ervan, zit hier met een big smile op m'n gezicht. Vanmiddag een beetje rondhangen hier, erg leuk stadje en nog steeds heerlijk weer.

  • 28 December 2011 - 03:36

    Ria Van Dijk:

    Wat gaaf Agnes en wat dapper dat je het gedaan hebt. Super !! Mooie foto's

  • 28 December 2011 - 07:13

    R&S:

    27.12.2011 8:00 (op t werk)
    COOOOOOOOL en superstoer !!!! wauw, en dan ook nog gave foto's, helemaal te gek, ik leef helemaal mee...en mocht je nou nog zo'n bucketlist dingetje tegen komen dan weet je wat we gezegd hebben hè...gewoon DOEN !! (die centjes komen wel goed)
    Wel leuk om te horen is dat veel mensen bv. ook Tante Hanny, je verslagen bijhouden en vaak al lachend omdat je zo leuk kunt schrijven :-) Ik zat hier net ook hardop te lachen...ben erg benieuwd naar je filmpje. Lekker relaxen verder en groetjes daar! Hugs&Kisses, YBLS&YBBIL

  • 28 December 2011 - 10:15

    Monique :

    Super! Stoere, cool.
    X en liefs

  • 28 December 2011 - 10:39

    Corné:

    Yes. Da's best een adrenalinestoot zeg! Wow, I'm impressed! Je doet het toch allemaal maar. Geweldig.
    Blijf genieten.

  • 28 December 2011 - 10:59

    Bernies En Maarten:

    Ha, mooie thrill-seeker, gaaf verhaal, hoor. Stoer! Is weer eens wat anders als 4e kerstdag in het winkelcentrum van Zwolle-zuid te hangen.... Wij vinden het erg gaaf dat je dit allemaal doet en zijn erg trots op je. Geniet ervan en nog veel plezier verder.
    Veel liefs vanuit Zwolle-zuid

  • 28 December 2011 - 11:44

    Harriet:

    Stoer hoor.

  • 28 December 2011 - 11:56

    Sanni:

    Wow, toch even anders dan paragliden zie ik.. Goed van je!!! xx

  • 28 December 2011 - 17:24

    Dees:

    Jeetje, dat ziet er echt waanzinnig uit... Gelukkig nu weer met beide benen op de grond haha... kuskus

  • 28 December 2011 - 18:58

    Rob:

    Hé schoonzussie ik ben trots op je dat je dit gedaan hebt, Sil had ik nooit zover gekegen... Nou meissie geniet er nog lekker van en hoop dat je nog een paar mooie verhaaltjes en fotos op je site zet.
    Groetjes Rob

  • 28 December 2011 - 21:46

    Guido:

    Kicken. Echt gaaf. Leuk om te lezen hoe je geniet van je vakantie. Geniet ze! xxx

  • 29 December 2011 - 11:27

    Roeland:

    Ik ga het ook proberen van de Holterberg, geweldige belevenis lijkt me.
    Stoer dat je dat hebt gedaan.
    Groet, Roeland

  • 29 December 2011 - 20:56

    Thelma En Jan:

    Doodeng lijkt me dat met zo'n ding de berg afspringen. Goed hoor, dat je dat durft. Je moet maar vertrouwen hebben in zo,n vent!!. Je reis schiet op hé Agnes? Maar zo'n belevenis kan niemand je meer afweten. Nog veel plezier en mooi weer toegewenst.
    Liefs van Jan en Thelma.

  • 02 Januari 2012 - 11:59

    Martini:

    Zo dat is gaaf zeg!

  • 05 Januari 2012 - 12:39

    Monic:

    Wààààuuuuwwww, das echt super!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Een verre reis met Sawadee

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2012

The Week After

04 Januari 2012

Nog even genieten!

02 Januari 2012

Nieuwjaarsduik in Pacific Ocean!

30 December 2011

Milford Sound en RouteBurn Walk

28 December 2011

whaaaa... HANGGLIDEN IN QUEENSTOWN
Agnes

Bijna het hele jaar doorgewerkt om nu te gaan overwinteren aan de andere kant van de wereld :-) Erg veel zin in!

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 19376

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 06 Januari 2012

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: