Nieuwjaarsduik in Pacific Ocean! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Agnes Wille - WaarBenJij.nu Nieuwjaarsduik in Pacific Ocean! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Agnes Wille - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarsduik in Pacific Ocean!

Door: Aggiefaraway

Blijf op de hoogte en volg Agnes

02 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Het heeft gewerkt, thanX Sil, we hebben 2 geeloogpinquins gezien, ze kwamen zo op me af lopen, zie foto!
Verder hebben we op Nieuwjaarsdag met vooral de vrouwelijke groepsleden een Nieuwjaarsduik genomen in de Pacific Ocean, BRRRR... Ontzettend koud, ik schat zo'n 12 graaie er stond ook een HELE koude wind maar we hebben het gedaan! De mannen vonden het allemaal te koud, behalve Ad en Rob, dat zijn de bikkels, haha... Wat heel leuk was is dat Evelien, die uiteraard mee de zee in is gegaan, warme chocomelk in een thermosfles had meegenomen. We zitten nu in Dunedin en ik moet zeggen dat ik onderhand wat 'indrukmoe' ben geraakt + het is hier een stuk kouder, koude wind en bewolkter + ik loop al ruim 3 weken op bergschoenen en teva's te stampen, wel de meest modieuze teva's uiteraad maar ook dat gaat vervelen, haha.... De zwarte outdoorbroek van Sil (waarvoor dank, dank, dank!) en m'n zwarte sweater daar leef ik zo'n beetje in dus ik verheug me op mijn kledingkast thuis waar ik me weer helemaal kan uitleven. Verder heb ik wel weer zin om iedereen te zien en spreken. Morgenochtend naar Christchurch, kijken wat daar nog van over is, ons hotel staat er in ieder geval nog wel heb ik begrepen en ik slaap overal wel doorheen dus dat komt helemaal goed ;-)

  • 02 Januari 2012 - 10:22

    Corné:

    Je hebt helden en helden..... Zo'n nieuwjaarsduik in koud water is het een prestatie. Well done!
    Indrukmoe... Een woord dat ik wel kan plaatsen. Je bent dan ook van 's morgens vroeg tot 's avonds laat bezig met nieuwe zaken te ontdekken.
    Blijf vooral genieten!

  • 02 Januari 2012 - 12:14

    Silly (YBLS):

    2-1-2012 13:00
    hihihihi, welke is nou ook alweer de echte?? geweldig, lig helemaal in een deuk hier! Had ik al gezegd dat ik je toch echt wel begin te missen, al is het alleen al om dit soort geweldige onzin,grinnik! Maar nog een paar dagen afzien voor ons en voor jou nog lekker even genieten. Maar die nieuwjaarsduik, heel stoer van je...als je maar geen gekke ideeën voor volgend jaar gaat verzinnen ;-) CU SOON !!! Kissie, Silly

  • 02 Januari 2012 - 12:41

    Saraï En Dees:

    Hai lieve pinquin, nog ff en je bent er weer yesssss... Wij gaan een midweekje centerparcsen... lekker van de glijbanen, lekker blauw worden, relaxen en genieten van de openhaard... Goede reis terug straks en een hele dikke kusknuf xxxxxx

  • 02 Januari 2012 - 16:34

    Monique :

    Ook zin jou weer te horen. Geniet de laatste week. Dikke x

  • 02 Januari 2012 - 18:24

    Rob:

    Hey super zussie elke keer als ik je bericht weer lees dan denk ik jeetje ze doet het toch maar weer...
    Jammer dat het toch weer kouder is geworden maar ik heb vrijdagmorgen 06.00 een paar gewillige marechausse mannen geregeld ( met wasbordje) die deze pinquin maar eens goed moeten opwarmen dus je bent gewaarschuwd.

    Genietse nog even de laatsate dagen en tot vrijdag.
    Rob x

  • 02 Januari 2012 - 19:28

    Marrinda:

    Hoi Agnes,

    Je maakt wat mee. Ik ben erg benieuwd naar je verhalen. Hier kwam op het nieuws dat er erg slecht weer was in Nieuw Zeeland rond de jaarwisseling. Ik heb je er niet over gehoord dus blijkbaar zat je in een ander deel. Geniet nog even van je reis en ik hoop dat de temperaturen nog even iets omhoog gaan.

  • 02 Januari 2012 - 20:39

    Marleen:

    Ha Aggie, gelukkig nieuwjaar!!

    Zo leuk om je verhalen te lezen!
    Geweldig dat je zo'n mooie vakantie hebt. Cool hoor van die duik.. Ik verheug me op je thuiskomst maar eerst nog lekker genieten daar!
    En Rob heeft mannetjes geregeld?? haha.
    Jij komt vast wel met een gespierde kiwi thuis!

    Liefs X


  • 03 Januari 2012 - 18:32

    Harriet:

    De laatste dagen alweer, wat gaat dat snel.
    Volgend jaar dus nieuwjaarsduik in de Wythmenerplas? :-)
    Alvast een goede reis terug gewenst en ik hoor zondag de verhalen wel, erg benieuwd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Een verre reis met Sawadee

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2012

The Week After

04 Januari 2012

Nog even genieten!

02 Januari 2012

Nieuwjaarsduik in Pacific Ocean!

30 December 2011

Milford Sound en RouteBurn Walk

28 December 2011

whaaaa... HANGGLIDEN IN QUEENSTOWN
Agnes

Bijna het hele jaar doorgewerkt om nu te gaan overwinteren aan de andere kant van de wereld :-) Erg veel zin in!

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 19374

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 06 Januari 2012

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: