Nog even genieten! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Agnes Wille - WaarBenJij.nu Nog even genieten! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Agnes Wille - WaarBenJij.nu

Nog even genieten!

Door: Aggiefaraway

Blijf op de hoogte en volg Agnes

04 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ik werd vanmorgen wakker in Christchurch en dacht meteen dat ik gedroomd had dat m'n bed ah schudden was geweest vannacht. Meerdere mensen hadden dit gehad en dat we inmiddels allemaal hetzelfde dromen, dat is nog niet zo ;-) Wat bleek: ik ben gewoon door de naschokken heen geslapen, haha... Er zijn hier regelmatig naschokken en van de meeste voel je niets en in mijn geval moet er dus echt eerst een aardbeving zijn wil ik uit mijn coma ontwaken. Maar daar hoopt niemand op en ga ik ook niet vanuit.
Gisteren hebben we weer een lange dag in de bus gezeten en vandaag kon je weer mee met de bus voor een excursie, met dolfijnen zwemmen of walvissen spotten. Om 8 uur weer present zijn, dan 5 a 6 uur in de bus zitten... dolfijnen heb ik hier al paar keer gezien en walvissen, tsja, lijkt me leuk maar niet om weer zo lang in de bus zitten. Dusss, ik ben hier gebleven, heb tot 10 uur!! geslapen en toen ik de gordijnen open deed was het ontzettend mooi weer. Ik had nog wat brood, ff-kes in de toaster (hebben ze op bijna elke kamer hier) en het laatste beetje chocopasta er op, koppie thee erbij en heeeerlijk in het zonnetje ontbeten. Vlakbij het hotel is een heel groot park dus ik op pad met mijn hotelhanddoek, ereader mee en daar lekker gelegen. Geen woord gelezen, gewoon een beetje gelegen, beetje voor me uit zitten staren, mensen kijken, lekker zo'n laatste daggie. Het centrum is in een omtrek van zo'n 1,5 a 2 km afgesloten en veel gebouwen zijn beschadigd. Heel veel valt er dus ook niet te zien of te doen hier, helemaal niet erg met dit weer. Geef mij een handdoekje en m'n rugzakje als hoofdkussen en ik vermaak me wel :-) Vanavond het laatste avondmaal met de groep en morgen de erg lange reis back home. Maarrr, ik heb het vooruitzicht om weer gezellig met m'n zussie en zwager, vriendinnen en vrienden bij te kletsen en Boris weer te knuffelen, helemaal goed!

  • 04 Januari 2012 - 05:09

    Monique:

    Lekker een dagje chill! Groot gelijk na alle avonturen. Goede reis. Dikke x en liefs.

  • 04 Januari 2012 - 06:40

    Monique:

    Sil, wil je mij even bellen? Geen haast, hoor. 0620647722

  • 04 Januari 2012 - 07:07

    Corné:

    Lekker relaxed aan de terugreis dus....
    Goede keuze.
    Zie je binnenkort wel in NL.
    Welkom terug.

  • 04 Januari 2012 - 07:27

    Roeland:

    Een koffer vol belevenissen en ervaringen weer terug naar dat kleine vlakke landje. Goede en tot snel.

  • 04 Januari 2012 - 14:17

    Rob & Silly:

    Hoi Aggie groot gelijk even lekker nagenieten en dan je weer klaar maken voor de lange terugreis.
    We zullen op tijd zijn op Schipol ( 05.30) en dan kan je nog een tukkie of al je verhalen vertellen op je laatste reis van je vakantie naar Zwolle.


  • 04 Januari 2012 - 17:26

    Silly:

    Heeeeeele goede reis, dat je maar leuke stewards hebt en lekker veel stoelen tot je beschikking! Wij wachten met open armen op je...XOXO

  • 04 Januari 2012 - 21:34

    Martini:

    Geniet nog lekker van de zon en een leuke avond met de groep. Is wel heel apart zo'n laatste avond.
    En natuurlijk een goeie reis!


  • 06 Januari 2012 - 06:31

    Bernies En Maarten:

    Agnes, Welkom thuis!!! Geniet nog lekker na!
    Greetz, Bernies en Maarten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Een verre reis met Sawadee

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2012

The Week After

04 Januari 2012

Nog even genieten!

02 Januari 2012

Nieuwjaarsduik in Pacific Ocean!

30 December 2011

Milford Sound en RouteBurn Walk

28 December 2011

whaaaa... HANGGLIDEN IN QUEENSTOWN
Agnes

Bijna het hele jaar doorgewerkt om nu te gaan overwinteren aan de andere kant van de wereld :-) Erg veel zin in!

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 19381

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 06 Januari 2012

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: