The Week After - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Agnes Wille - WaarBenJij.nu The Week After - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Agnes Wille - WaarBenJij.nu

The Week After

Door: Aggiefaraway

Blijf op de hoogte en volg Agnes

12 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Tsja.. dat was het dan, inmiddels alweer bijna een week in mijn eigen huisje. De woonkamer staat vol bossen bloemen (met dank aan lieve vrienden en familie) en Boris weet niet hoe hard hij moet spinnen :-)
De terugreis was zwaar, zo'n 32 uur onderweg geweest. Bij de douane werd ik er nog uitgehaald, er zou een mes in mijn handbagage zitten. Een mes?? Ik wist van niets. Kwam er plotseling een hotelmes uit mijn rugzak, je had mijn gezicht moeten zien.. hilarisch. Mijn medereizigers lagen dubbel en de douanemevrouw kon er gelukkig ook om lachen. Dat mes had ik blijkbaar in mijn rugzakje gestopt de dag ervoor om in het park wat te smeren ofzo, nooit meer aan gedacht. Verder heel veel films gekeken in het vliegtuig (aanrader: Puss in Boots :-))
, beide vluchten zaten erg vol dus liggen was er niet bij deze keer. O ja.. zat ik nét in een film, oordoppen in, dekentje over me heen, ineens een hele harde klap op m'n kop.. ik schrók me dood. Wat bleek: mensen achter me wilden wat uit het bagagerek halen en de koffers waren verschoven, er kwam er dus eentje naar beneden zeilen en je raadt het al: op míjn heufd! AU. Zat ik daar met een zak ijs op m'n hoofd. Geen bloed, geen hersenschudding verder, alleen extra verwend door de stewards en stewardessen, tsja... alles heeft z'n voordelen hè ;-)
Maar nu dus weer thuis en vrij veel last gehad van de jetlag moet ik zeggen. Verder nog even vrij dus veel lunchen met vriendinnen, naar sauna, foto's bekijken, nagenieten en vooral uitrusten.
Zaterdagavond ben ik weer in de stad te vinden, that's for sure.. in de Hetebrij speelt een bandje dus wie me nog niet in levende lijve heeft gezien dit jaar: Kom gezellig proosten op 2012 :-)
Plannen voor een volgende reis zijn er al! Nog even sparen en dan eind 2013, als ik nog steeds alive and kicking ben en weer weg mag van mijn collega's; naar Australië.
So: Till Next Time............


  • 12 Januari 2012 - 17:58

    Ria:

    Heey Agnes, jij komt al chillend op de bank en in de sauna tot goede ideeën zeg, Australië, wat gaaf! (en .. in ieder geval een "stuk" minder ver vliegen dan NZ !).
    Maaruh .... tot eind 2013 wachten voor een volgende reis, dat is toch veel te lang? Daar komen, schat ik zo in, vast nog wel wat (steden) tripjes tussendoor !

  • 13 Januari 2012 - 16:13

    Martini:

    Ha Agnes,

    Werkt verslavend he zo'n rondreis!
    Ook wel weer lekker om thuis te zijn toch?!

    Lekker genieten en liefs,
    Martini.

  • 16 Januari 2012 - 11:11

    Bianca:

    Nee, je bent niet nu al terug. Ik ben er net lekker voor gaan zitten. Nou ja, de toelichting live lijkt me ook erg leuk. Tot gauw! Australie eind 2013? Nou dat...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Een verre reis met Sawadee

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2012

The Week After

04 Januari 2012

Nog even genieten!

02 Januari 2012

Nieuwjaarsduik in Pacific Ocean!

30 December 2011

Milford Sound en RouteBurn Walk

28 December 2011

whaaaa... HANGGLIDEN IN QUEENSTOWN
Agnes

Bijna het hele jaar doorgewerkt om nu te gaan overwinteren aan de andere kant van de wereld :-) Erg veel zin in!

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 2594
Totaal aantal bezoekers 19370

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 06 Januari 2012

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: