Ready to go! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Agnes Wille - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Agnes Wille - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Door: Aggiefaraway

Blijf op de hoogte en volg Agnes

07 December 2011 | Nederland, Amsterdam

En dan is het echt bijna zover. Spullen allemaal gepakt, huis opgeruimd voor mijn naamgenootje (maar dan ietsje jonger) die op Boris komt passen. Het vliegen, daar kijk ik niet echt naar uit, maar de rest wel! Het is daar nu zo'n 21 graaie en de eerste dagen kunnen we lekker bijkomen in een fijn hotel in Auckland. Ik ga het allemaal zien en beleven en wanneer ik zin heb om te internetten en het kan ergens dan kunnen jullie meelezen.
Aan iedereen het verzoek om me niet! te smsen of bellen maar vooral te mailen en dat kan dus via deze site.
Greetzzz

  • 07 December 2011 - 16:36

    Mirjam:

    Je kunt nog niet weg...hihi.. ik mis je nu al. Lekker slapen bij Sil en Rob en dan is het zover! Have Fun..ik hou je mail in de gaten XXX

  • 07 December 2011 - 16:39

    Betty:

    Spannend! Heeeeeel veeeeeel plezier, succes met de reis en tot volgend jaar!

  • 07 December 2011 - 17:25

    John:

    Hey Aggie!!! Heeeeeeeeeuuuul veeeeeeuuuuul plezier aldaar!!!!

  • 07 December 2011 - 18:22

    Dees:

    Hai lieverd, wat is dit leuk... Ik ga je morgen nog ff bellen, dan klets ik je zo het vliegtuig in... Geniet nog even van je avondje bij je Zussie en Rob.

    Sweet dreams ...
    Dikke kus en knuffel xxxxx

  • 07 December 2011 - 19:20

    YBBIL & YBLS:

    Aiaiaiaiai, nu ga je toch echt bijna weg...een hele maand zonder Billie! (we doen gewoon stiekem morgen de deur op slot en laten je niet gaan)
    Nee hoor, we willen eigenlijk gewoon mee maar ja, wie niet! En straks ih vliegtuig een slaappil in je snavel en snurken maar...en voordat je t weet ben je in Auckland.
    Many hugs&kisses and ENJOY EVERYTHING !!!


  • 07 December 2011 - 19:37

    Monique:

    Daar ga je dan! Zelfde datum als jaren geleden richting Indonesie. Stoere actie vind ik het! Heel veel plezier, fijn af en toe een berichtje te lezen onderweg. Geniet en heeel dikke X

  • 07 December 2011 - 20:11

    Else-Marie:

    He lieve back packer,... of you go to the land of down under! Ik ga je missen! Een fantastische reis gewenst met veel gave avonturen... ik hou je site in de gaten.

    big hug
    Else-Marie

  • 07 December 2011 - 20:48

    Debbels:

    Save trip girllll! take care! liefs! Debz

  • 07 December 2011 - 21:49

    Antoinnette :

    Nou lang verhaal, Greg ging met MIJN auto weg naar zijn werk, avond meeting. Hij kreeg een lekke band, ik met zijn auto naar de garage toe om te kijken of iemand kon komen en dat lukte. Die heeft band verwisseld en Greg heeft werk afgebeld, zou toch te laat komen en de meeting missen. Dus ik na 30 min weer weggegaan met Greg zijn auto en Greg zit nu nog steeds in de garage met mijn auto!

  • 07 December 2011 - 21:52

    Antoinnette:

    Heb ik een heel verhaal getypt komt er een copy v mijn FB te staan, dus die moet je maar ff deleten hahaha
    Anyway ik zei dus dat ik het te gek vind wat je doet en ik weet niet waar je zit of wat je doet maar mocht je hulp/mensen zoeken ik heb vrienden in Nieuw zeeland maar je zal het allemaal wel erg goed geregeld hebben :-) heel veel plezier, goede reis en ENJOY!!!

  • 08 December 2011 - 16:32

    Dees:

    Leuk dat ik je nog ff aan de tel had vanmorgen... hoop dat je de drank nog niet op hebt...één liter 43 !!! anders lig je nu al wel voor pampus :-)Nog 17 uur vlieguren te gaan.. dikke kuskus

  • 08 December 2011 - 19:17

    Rob & Silly:

    en daar ga je dan...en wat een begin vd reis! Alles ging super soepel en gesmeerd, geen files (Rob wil dat je voortaan altijd met hem meegaat ;-) ) geen wachtrij bij het inchecken en naar ons weten op tijd de lucht in en niks vergeten...toch?? :-) En het vliegtuig zit niet volgeboekt dus kun je lekker slaapplekje opzoeken en ook hebben ze de groep bij elkaar gezet dus kun je alvast beetje kennis maken. Hopen dat je lekker kunt slapen en veilig en wel aankomt! Smakkie, R&S

  • 13 December 2011 - 20:32

    Rudy:

    Tijd om nu echt te onthaasten, aanstaande maandag hebben we het kerstdiner en dat moet je nu helaas missen. De foto's en het verhaaltje staan nu op de site. Jouw verhaal - wanneer er aan toe komt - lezen we wel. Ik zal ze vast de groeten doen in het Onthaastcafe. En natuurlijk heeeel veeeeel plezier daar.

  • 19 December 2011 - 07:37

    Bi & Dik:

    Ha Ag alles goed daar? hier vieze natte koude dagen :-( Geniet er maar lekker van! liefs Bi & Dik

  • 31 December 2011 - 13:50

    Sinterklaas:

    Goedenmiddag mijn snelle headbanger
    Onder het luisteren van de top 2000 wens ik je ook namens mijn pieten een goede en knallende jaarwisseling.

    En we zien elkaar volgend jaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Een verre reis met Sawadee

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2012

The Week After

04 Januari 2012

Nog even genieten!

02 Januari 2012

Nieuwjaarsduik in Pacific Ocean!

30 December 2011

Milford Sound en RouteBurn Walk

28 December 2011

whaaaa... HANGGLIDEN IN QUEENSTOWN
Agnes

Bijna het hele jaar doorgewerkt om nu te gaan overwinteren aan de andere kant van de wereld :-) Erg veel zin in!

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 19396

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 06 Januari 2012

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: