Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Agnes Wille - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Agnes Wille - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: Aggiefaraway

Blijf op de hoogte en volg Agnes

10 December 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Haai Folks! Gearriveerd in Auckland en een klein beetje bijgekomen van de jetlag. Reis ging op zich prima, op de 1e vlucht naar Kuala Lumpur kon ik zelfs liggen, had 3 vrije stoelen opgezocht dus wat een luxe. De 2e vlucht naar Auckland zat het vliegtuig bijna vol.. behalve naast mij, ook daar een lege plek, wat een mazzel. En wat werd je goed verzorgd zeg, een beetje te goed, veel te veel lekkere dingen met als gevolg dat ik de laatste paar uur strontmisselijk in het vliegtuig zat met behoorlijke turbulentie, oef...niet fijn. Om kwart voor 3 's nachts lag ik op mijn 1-persoonskamer in een hotel midden in het centrum van Auckland. Fijn bed en op kamers hier hebben ze waterkoker, koelkast, luxe dus! De groep lijkt leuk en bij de gate op Schiphol maakte ik al kennis met Mayke, dat klikte heel goed dus zij was vanaf dat moment al snel mijn maatje. Ook de rest vd groep lijkt leuk, allemaal wel vlotte mensen. Vanmorgen werd ik hier ook weer misselijk wakker en de rest vd dag veel last van gehad. Kan bijna niets eten, combinatie van jetlag en iets wat verkeerd is gevallen vermoed ik. Net met een paar mensen naar een heel groot festival geweest in Auckland: "Christmas in the park", was gezellig, wel nog frisjes hier, zo'n 18 graden denk ik. Morgenochtend vertrekken we om 07.15 uur en hebben we een lange dag, volgens Evelien (hele leuke reisleidster) echt een "japannerdag", we gaan mooie dingen zien. 'k Ga zo dus lekker naar m'n kamer, neem nog een flinke cola met het beetje rum wat ik heb meegeomen ;-) en dan maar hopen dat ik morgen wat fitter wakker word.

En verder:
Pien bedankt voor je lieve cadeautje, Eefje en Gerrit ook voor het leuke verrassingszakje en Dees: ik draag het poppetje toch maar op m'n hart en hoop dat ik dat wat beter word :-) En trouwens de "43" heb ik toch niet gekocht, de verkoper zei dat ze het ws af zouden pakken in Kuala Lumpur bij de check daar dus dat risico heb ik maar niet genomen, ik ga gewoon de lokale likeurtjes wel uitproberen, haha...

  • 10 December 2011 - 08:48

    Mirjam En Renee:

    Hoi Ag wat fijn te horen dat je veilig en heel bent aangekomen..het avontuur is begonnen!! Geniet meis, eerste indruk van groep is goed..das fijn. Geniet ervan Ag en tot over een hele tijd. hier rommelt alles gewoon door..we denken aan je. KUSKUSKUS Renee en Mirjam

  • 10 December 2011 - 09:04

    Sanni:

    Nu al jaloers!! :-)

    Enjoy!!

  • 10 December 2011 - 10:45

    R&S:

    11:45 PT
    WAUW ! je ziet er anders behoorlijk frisfruitig uit op de foto ;-) wat heerlijk om te horen dat het zo goed is gegaan. En je legt vanzelf een flink "ei" (hihi) en dan ben je het nare gevoel vanzelf kwijt...nu genieten genieten en nog eens genieten.
    Kerst id Vesting is weer errug gezellig, visite komt zo voor de lunch en dan weer de stad in. Groetjes en a very big hug!!! R&S :-x

  • 10 December 2011 - 11:30

    Hans:

    Goed idee zo'n reisverslag! Ik hoop dat je een heel fijne tijd hebt en dat je snel weer fit bent!

  • 10 December 2011 - 12:24

    Erwin:

    He Aggie!

    Geniet van je reis. Ben heel erg jaloers!

    Die rum helpt in ieder geval om lekker te slapen :-)

    Dikke kus

    Erwin

  • 10 December 2011 - 13:27

    Monique:

    Klinkt goed (behalve misselijkheid..)! Fijn dat vliegreis achter de rug is en de eerste klik met groep en M goed is! Gaat goed komen allemaal. Hier oke! Ella eerste schooldagen gehad, wat ze fantastich vindt! Ook stoer ;-)
    XXXXXXXXXXXXXXX

  • 10 December 2011 - 15:12

    Dees En Saraï:

    Het klinkt en ziet er goed uit... Fijn dat je goed bent aangekomen...en dat je al een leuk maatje hebt gevonden! Hoe is het met Rob en zijn helmpje haha ??? Hier heb ik de ballen al in de Kerstboom gegooid.. dus laat de donkere dagen maar komen :-) Dag lieverd, dikke kussiemussie van ons x

  • 10 December 2011 - 18:46

    Corné:

    Mooi om te lezen dat je er bent. Zo'n reis kost toch altijd veel energie. Voordat je een jongetje bent is de misselijkheid wel weer verdwenen.
    Geniet van je belevenissen.

    Liefs,
    Corné

  • 10 December 2011 - 20:12

    Zwolle-Zuid:

    Hey meid,

    we zijn blij om te lezen dat het o.k. is. Geniet ervan!!!
    Dikke knuffel vanuit hier.

  • 12 December 2011 - 17:58

    Harriet:

    Wat een mazzel met de vlucht....als dat een voorbode van je reis is, dan wordt het vanaf nu alleen maar elke dag leuker! En meteen al een festivalletje om mee te beginnen.....hebben ze goed geregeld voor jullie bij Sawadee :-) Ben erg benieuwd naar de afgelopen paar dagen. Enjoy xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Een verre reis met Sawadee

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2012

The Week After

04 Januari 2012

Nog even genieten!

02 Januari 2012

Nieuwjaarsduik in Pacific Ocean!

30 December 2011

Milford Sound en RouteBurn Walk

28 December 2011

whaaaa... HANGGLIDEN IN QUEENSTOWN
Agnes

Bijna het hele jaar doorgewerkt om nu te gaan overwinteren aan de andere kant van de wereld :-) Erg veel zin in!

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 19377

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 06 Januari 2012

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: