hohoho... MERRY CHRISTMAS EVERYBODY!! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Agnes Wille - WaarBenJij.nu hohoho... MERRY CHRISTMAS EVERYBODY!! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Agnes Wille - WaarBenJij.nu

hohoho... MERRY CHRISTMAS EVERYBODY!!

Door: Aggiefaraway

Blijf op de hoogte en volg Agnes

26 December 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Wat leuk al die reacties en lief ook! Wij horen wel over de aardbevingen in Christchurch, onze chauffeur komt er vandaan dus we zijn op de hoogte maar zelf krijgen we er gelukkig nog niets van mee. Mijn kerstweekend ziet er tot nu toe als volgt uit: Op "Christmas Eve" hebben we in Blackball, 1 of ander gat met 200 inwoners, het enige vrij karakteristieke hotel (lees: oue zooi maar wel sfeervol) op stelten gezet, haha... Met een aantal groepsleden en de lokale likeur die ik uiteraard in m'n zakflessie had was het al snel buiten dansen op de tafels en op straat (geen kip te bekennen) onder de sterrenhemel in een rok en hemdje :-) De 'locals' in de hotelkroeg keken hun ogen uit, HAHA, stelletje gekke hollanders, erg gelachen. Er zitten nog geen echte mooie kiwi's bij hoor hier. En toen om 12 uur 's nachts mocht ik eindelijk het cadeautje open maken van Mirjam en Renee. Superleuk hoor en heb erg gelachen om de brief er bij, thanX! En dan 1e Kerstdag na het ontbijt met koffie in de tuin vh hotel in de zon, het is hier echt het mooiste weer vd wereld :-) En toen.. weer in de bus, eind rijden naar de gletsjers maar wat prachtig zeg. Op 1e Kerstdag een wandeling gemaakt naar de voet van de Franz Jozef en toen door naar the Fox Glacier. En wat heb ik vandaag, op 2e Kerstdag gedaan? Vrij saai: vanmorgen met de helikopter afgezet op de hoogste berg van Nieuw Zeeland, Mt.Cook en daar 2,5 uur op de gletsjer gelopen, mwah.. weer eens wat anders als een boswandeling op de Veluwe zeg ik, hihi. Wat SUPER gaaf zeg, vooral de helikopter, niet lang, ong. 10 tot 15 minuten maar Errug mooi.
Ik probeer vandaag eindelijk eens wat foto's te uploaden dus hoop dat dat lukt, ik heb op veel plekken waar we zijn geen bereik en ook geen internet, helemaal prima vind ik zelf maar vind het dan extra leuk als ik wel weer ff-kes een reisverslagje kan typen. Mayke maakt vaker een verslagje op d'r i-phone, via Wifi en zij zet er ook vaker foto's op, op sommige sta ik ook dus je kunt ook ff bij haar kijken.
Ik zit hier echt te zweten achter de compu, zo warm, zomerjurkje en slipperweer, eindelijk een middagje vrij, heerlijk zo bij ons huisje (zit weer samen met Renske in huisje) relaxen!
Monique: ik weet niet of ik morgen kan en wil internetten maar alvast gefeliciteerd met Ella.
En lief sissy en zwager: Super leuk die foto, heel lief.
Yesss, gelukt, aantal leuke foto's kunnen plaatsen dus veel kijkplezier, staan er alleen een aantal op de kop, nou ja... m'n tegoed is alweer op dus je hoofd maar ff draaien dan :-)

  • 26 December 2011 - 08:56

    Rob&Silly:

    Oh, wat geweldig klinkt het allemaal...inmiddels zijn we al kermitgroen natuurlijk! en Rob zei hardop; die stoere Aggi! en coole foto's, ga zo inderdaad even kijken bij Mayke. We zijn zaterdag even naar je huisje geweest en ....het staat er nog hoor, hihihi Heb even geknuffeld met je zwarte ridder en het gaat prima met m maar hij miste je wel, knorde hij in mijn oor ;-) Heel veel hugs and kisses en blijven genieten!!! Rob&Silly (en de oudertjes natuurlijk)

  • 26 December 2011 - 09:18

    Gerrit En Eef:

    wat fijn dat het daar mooi weer is het is hier tweede kerstdag en het ...... regent wes dus extra blij we vinden het leuk om je tevolgen maar blijven voorlopig op de veluwe oefenen

  • 26 December 2011 - 11:14

    Ciska:

    Hee Agnes, super leuk om je verhalen te lezen. Having a good time. Ook voor jou een goede kerst en een liefdevol 2012! Greetz Ciska

  • 26 December 2011 - 11:14

    Roeland:

    Leuke foto's en je ziet er echt uit als een kerst(b)engel in vakantiestemming.
    Zorg je wel dat ik via mijn familie daar geen klachten over je krijg te horen?
    Geniet er maar lekker van en ik kijk uit naar je volgende belevenissen van dat saaie leven daar.

  • 26 December 2011 - 11:30

    Dees En Saraï:

    Hai lieverd... ziet er goed uit allemaal, heb ook ff bij Mayke gekeken... Mooie foto's zo in de sneeuw!!!!
    Hier wordt het steeds warmer ipv kouder :-) Een warme Kerstgroet van ons!! Dikke kussiemussie

  • 26 December 2011 - 19:51

    Rob:

    Hoi Aggie, ziet er goed uit hoor, volgende keer ga ik gewoon als singel met je mee want ik zie alleen maar dames om je heen en daar weet ik wel raad mee......

    Genietse daar en als we je niet meer spreken een spetterend KIWI uiteinde... Je zwagertje

  • 27 December 2011 - 12:42

    Harriet:

    Wow....met een helicopter boven de sneeuw vliegen......gaaf hoor! Ik ben net zo groen als R&S :-)

    Hier is de kerst maar saai geweest vergeleken bij die van jou.
    Leuke foto's!
    Geniet er nog van, xx

  • 27 December 2011 - 14:59

    Else-Marie:

    Lieve Agnes, super om je verhalen te lezen. We leven vanuit Stadhagen lekker met je mee... :-)
    Enjoy !!
    dikke knuffel
    Else-Marie

  • 27 December 2011 - 16:45

    Liesbeth:

    HoAgnes,
    via de link op Mirjams Facebook hier terecht gekomen, leuk om te lezen dat je zulke gave dingen meemaakt en dat je een leuke groep hebt, nog heel veel plezier.
    Liesbeth

  • 27 December 2011 - 18:06

    Monique:

    Hoi lieverd,
    Gaaf klinkt het allemaal! Veel verschillende dingen doe je als ik het zo lees. Foto's zijn leuk! Hier volle kerstdagen en net de laatste verjaardagsvisite uitgezwaaid. Dikke X

  • 27 December 2011 - 20:12

    Douwina&Edwin:

    wauw wat gaaf, is weer eens een hele andere kerst. Geniet er lekker van en......eindelijk heb je mooi weer dus laat je ruggetje maar insmeren door een lekkere kiwi hihi

  • 27 December 2011 - 20:28

    Mirjam:

    Net terug van werk...half tien s avonds...archh...das andere koek...t wordt me dan ook iets teveel...die complete tegenstelling ...hmm..maar goed, ik ben de kwaadste niet.. ga dus maar lekker door met genieten!! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Een verre reis met Sawadee

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2012

The Week After

04 Januari 2012

Nog even genieten!

02 Januari 2012

Nieuwjaarsduik in Pacific Ocean!

30 December 2011

Milford Sound en RouteBurn Walk

28 December 2011

whaaaa... HANGGLIDEN IN QUEENSTOWN
Agnes

Bijna het hele jaar doorgewerkt om nu te gaan overwinteren aan de andere kant van de wereld :-) Erg veel zin in!

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 19381

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 06 Januari 2012

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: